Mamy zezwolenie na redystrybucje binarek mks

Czw, 21 Lis 2002, 00:04:09 CET

On Wed, 20 Nov 2002, Robert Kurtys wrote:
[..]
> na razie to ja widze tylko jakiegos maila, a nie ma zadnego FORMALNEGO
> zezwolenia ze KTOS moze robic COS

Czy osoby pytajace się o pozwolenie na redystrybucję mksd musiały się
kogoś formalnie pytać o to czy mgą to zrobić ? Odpowidź: nie.
Czy ktoś na tej inicjatywie mógł zyskać/zyskał ? Odpowiedź: tak.
Czy w takim razie ktoś ucierpiał na tym/stracił ? Odpowiedź: nie.

> jak wlascicel praw majatkowych pozwie cie do sadu to co mu pokarzesz?

Praw majątkowych od czego ?