Mamy zezwolenie na redystrybucje binarek mks

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Czw, 21 Lis 2002, 09:54:29 CET

On Thursday 21 November 2002 00:04, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Wed, 20 Nov 2002, Robert Kurtys wrote:
> [..]

> Czy osoby pytajace się o pozwolenie na redystrybucję mksd musiały się
> kogoś formalnie pytać o to czy mgą to zrobić ? Odpowidź: nie.
> Czy ktoś na tej inicjatywie mógł zyskać/zyskał ? Odpowiedź: tak.
> Czy w takim razie ktoś ucierpiał na tym/stracił ? Odpowiedź: nie.

> Praw majątkowych od czego ?

do odp programow tu: mksd i mks_vir dla linuxa

sytuacja wyglada tak:
na stronie http:\\linux.mks.com.pl jest informacja, ze te programy sa w
wersjach testowych  (za darmo) i jest planowane wydanie wersji
komercyjnej
brak jest info o szczegolowych warunkach uzywania (np ze w wyleczonym
mailu ma byc reklama mksa - nie znalazlem tego), i rozprowadzania.

natomiast dla wersji komercyjnych jest taki zapis:
# Posiadacz licencji nie ma prawa:
    * do odstępowania programu, powielania, wypożyczania lub w dowolnej
formie rozpowszechniania;
    * wykonywania kopii programu, z wyjątkiem jednej kopii do celów
archiwalnych;
    * kopiowania materiałów będących w komplecie;
    * tworzenia opracowań opartych na programie;
    * modyfikowania, tłumaczenia lub jakiejkolwiek innej formy zmiany
treści programu;
    * usuwania lub zmiany znaków handlowych i informacji o produkcie
podanych w programie bądź w dołączonych materiałach;
* świadczenia usług przy wykorzystaniu programu.

wiem , ze jestem upierdliwy, ale jesli wlasciciel mksa popadnie w
tarapaty finansowe i wezmie sie za to jakis prawnik to moze byc przykre

to tak od strony formalnej :)