błąd: vftp: /dists/ra/test/i686/packages.dir.mdd: nie ma takiego pliku

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 21 Lis 2002, 19:37:37 CET

On Thu, Nov 21, 2002 at 06:31:55PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Bo wogole generowanie indeksow w katalogu do ktorego wpadaja
> pakiety z builderow ma maly sens. Indeksy te i tak prawie zawsze
> byly nieaktualne....
Ja sobie nie przypominam żadnych problemów z indeksami w test/,
a czasem z tych zasobów korzystałem. Bez indeksów używanie test/ stanie
się na tyle niewygodne, że prawie nikt nie będzie testował nowych
pakietów.

Pozdrowienia,
        Jacek