błąd: vftp: /di

Czw, 21 Lis 2002, 22:15:09 CET

> Ja sobie nie przypominam żadnych problemów z indeksami w test/,
> a czasem z tych zasobów korzystałem. Bez indeksów używanie test/ stanie

Widac rzadko korzystales. Ja zazwyczaj potrzebowalem pakietow wygenerowanych
w ciagu ostatniej godziny-dwoch. *Nigdy* nie zdarzylo mi sie, zeby byly
zaindeksowane.

A swoja droga przydalyby sie tam jakies automatycznie (uproszczona metoda)
generowane indeksy. Zaleznosci i tak czesto nie sa tam spelnione, wiec ich
precyzyjne okreslanie nie ma sensu.
Albo opcja dla poldka umozliwiajaca prace bez indeksow...

> się na tyle niewygodne, że prawie nikt nie będzie testował nowych
> pakietów.

Sadze, ze TO jest argument.

  phone (48)(58) 347 14 61