SPECS: mutt-nntp.spec (NEW)

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Czw, 21 Lis 2002, 20:43:09 CET

Nie "chcę", tylko "musi" - jak macie wywalić tego patcha to ja chcę na
serwerze pld paczke z mutt-nntp.

> Nie udostępni ponieważ mutt i mutt-nntp zawierają pliki o tych samych
> nazwach.
Niech się instalują jak inetd'y - jeden wyinstalowuje drugi.
Nie umiem tego zrobić :(.

> Po za tym udostepnianie mutt i mutt-nntp nie miałoby za bardzo
> sensu bo mutt-nntp to nie ejst tylko mutt jako nntp klient.
Wiesz, niektórym przeszkadza pare kilo, albo inaczej domyślnie podmapowane
klawisze :).

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \