SPECS: mutt-nntp.spec (NEW)

Czw, 21 Lis 2002, 20:52:16 CET

On Thu, 21 Nov 2002, Grzegorz Godlewski wrote:

> Nie "chcę", tylko "musi" - jak macie wywalić tego patcha to ja chcę na
> serwerze pld paczke z mutt-nntp.

IMHO jeżlei patch będzie dopracowany (a zdaje sie ze jest uznawanay jenak
za niedopracowany) to będzie to mgło być włączone domyślnie.
Jęzlie teraz sa  z tym jakeiś kłopoty to mozna to wyłączyć a włączyć
będziesz mógł sobie to przez przebudowanie pakietu z --with nntp.

W takim układzie nie będzie potrzebny dodatkowy spec także w sytuacji
odwrotnej (domyślnie jest włączopne nntp a ktoś bedzie chciał mieć pakiet
bez nntt .. wtedy przebuduje sobie pakiet z --without nntp).

Tak jest to robione w każdym innym specu który u nas ma jakieś warianty.
Mówiąc inaczej to co wrzuciłeś łamie dotychczasowe zwyczaje w kwestji
traktowania tego typu przypadków (nie matkże żadnych powodów żeby owe
zwyczaje zmieniać).

Popatrz sobie choćby na mc.spec żeby zoriewntować się jak dokonać
modyfikacji mutt.spec.