1.0 .. to be continued (Re: dzieki)

Pią, 22 Lis 2002, 10:07:35 CET

On Fri, 22 Nov 2002, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ja bym tego aż tak nie stawiał. To jest tylko odczyt...
>
> Ale może faktycznie - GID dla tftp-a byłby przydatny...

Nie wiem co Ty masz w katalogu z zasobami tftp ale ja mam pliki
konfigutacyjne mojego routera (cisco) w których jest hasło do tegoż.
To primo.
Secundo: użytkowni,k ftp operuje w ramach chroot ~ftp. Danie grupy ftp na
zasobach tftp o ile ftpd nie mzoę się wydostać z tego chroot nie ma sensu.

Także teraz jest poprostu tftp.root/750.
Grupę tftp będzie mozna do tego dodać jako coś co umożliwi administroanie
tymi zasobami bez uprawnień root-a.