1.0 .. to be continued (Re: dzieki)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 22 Lis 2002, 10:49:10 CET

On Fri, 22 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie wiem co Ty masz w katalogu z zasobami tftp ale ja mam pliki
> konfigutacyjne mojego routera (cisco) w których jest hasło do tegoż.

Ja tego używam do zupełnie innych rzeczy, nie tak strategicznych i może
stąd moje lekkie lekceważenie tej akurat kwestii.
Masz rację - nie było tematu.

> Secundo: użytkownik ftp operuje w ramach chroot ~ftp. Danie grupy ftp na
> zasobach tftp o ile ftpd nie mzoę się wydostać z tego chroot nie ma
> sensu.

A skąd to wziąłeś??
Chodzi o _grupę_ a nie o usera. To są 2 całkowicie oddzielne kwestie.

> Także teraz jest poprostu tftp.root/750.

I niech tak będzie. houk.

> Grupę tftp będzie mozna do tego dodać jako coś co umożliwi
> administroanie tymi zasobami bez uprawnień root-a.

...ale to na przyszłość.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...