SPECS: mutt-nntp.spec (NEW)

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 22 Lis 2002, 12:57:28 CET

> IMHO jeżlei patch będzie dopracowany (a zdaje sie ze jest uznawanay jenak
> za niedopracowany) to będzie to mgło być włączone domyślnie.
> Jęzlie teraz sa  z tym jakeiś kłopoty to mozna to wyłączyć a włączyć
> będziesz mógł sobie to przez przebudowanie pakietu z --with nntp.
Problem w tym, że nawet nie wiem co jest nie źle. Właśnie poprawiłem klawisze
w /etc/Muttrc, ale o co chodzi z tym serwerem to Michał do tej pory mi nie
wytłumaczył. Nie wiem gdzie szukać błędu...

> Mówiąc inaczej to co wrzuciłeś łamie dotychczasowe zwyczaje w kwestji
> traktowania tego typu przypadków (nie matkże żadnych powodów żeby owe
> zwyczaje zmieniać).
Pomysł z innym specem nie był mój. Wroobel zaczał szaleć z specem - w jednym
miejscu usunał, w drugim zakomentował, a w trzeciem nie usunał enable-nntp
więc wolałem usunąc się w bezpieczne miejsce. Chyba tylko po to aby napisać
w logu tekst w stylu: "nie zamontujemy w samochodzie radia bo ma służyć do
jeżdzenia, a nie słuchania, nie móżemy zmuszać użytkowników do korzystania
z sony jak wolą panasonica". Reszta zarzutów jest równie subiektywna.
Teraz wprowadziłem bconda - mutt-nntp.spec do usunięcia.
BTW, od zwyczajów są odstępstwa - slrn-pl, kernel-mosix :)

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \