PLD in action - pierwsze wyniki

Piotr Meyer aniou w root.pl
Sob, 23 Lis 2002, 00:30:00 CET

Po pierwsze: dziękuję za to, co mi już przysłano. Potrzeba więcej,
wiecej! :-)

Obecny projekt jest dosyć skromny (nie przewidziałem bardzo dłuugich
opisów ani podziały na kategorie), ale mam nadzieję, że za jakiś czas
go rozwinę/niemy/ną.

Po drugie: tak się wzruszyłem odzewem, że szybko zabrałem się za
pisanie małego skryptu, automagicznie pokazującego takie obrazki.
W maksymalnym skrócie, to celem jest to, by dodanie takiego screena
polegało tylko na umieszczeniu go w stosownym katalogu, dodaniu
dwóch-trzech słów opisu i dopisaniu nazwy pliku do listy pokazywanych.
Teraz trzeba jeszcze dodawać samodzielnie miniaturkę, ale to
powinienem przezwyciężyć :-)

Obecną wersję, z czterema testowymi zrzutami, widać pod:
http://213.76.226.32/PLD/distrib/screens/
krótki opis:
http://213.76.226.32/PLD/distrib/screens/readme.txt
a paczka, zawierająca cały podkatalog:
http://213.76.226.32/PLD/distrib/screens.tgz

Proszę o wszelkie uwagi, etc. Jeśliby ktoś odczuwał potrzebę dodania
tego jeszcze tej nocy do CVS, to byłbym ucieszony, ja, w obecnym
stanie, nie zamierzam ryzykować dotykania się jakiejkolwiek publicznej
usługi.

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer