PLD in action - pierwsze wyniki

Piotr Meyer aniou w root.pl
Sob, 23 Lis 2002, 18:18:47 CET

On Sat, 23 Nov 2002 00:30:00 +0100
Piotr Meyer <aniou w root.pl> wrote:

> Po pierwsze: dziękuję za to, co mi już przysłano. Potrzeba więcej,
> wiecej! :-)
>
> Obecny projekt jest dosyć skromny (nie przewidziałem bardzo dłuugich
> opisów ani podziały na kategorie), ale mam nadzieję, że za jakiś
> czas go rozwinę/niemy/ną.

Dzisiaj poprawiłem, co źle działało, dopisałem komentarze i wrzuciłem
to do cvs (podkatalog distrib/screens strony www). Teraz mam pytanie:
kto może spowodowac odświeżenie stron WWW PLD (i ewentualne dodanie
odnośnika na głównej stronie)?  Proszę o zerknięcie, ocenę i
ewentualne poprawienie tekstów (mój angielski jest... eee... dziwny?).

Oprócz CVSu, projekt jest widoczny pod:
http://213.76.226.32/PLD/distrib/screens

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer