co rsyncować

Wto, 26 Lis 2002, 13:59:12 CET

> A tak jeszcze jedno pytanie - rozumiem, że przewidujemy płynne przejście
> z PLD-1.0 na PLD-2.0. Tzn zaczynają się pojawiać pakiety w 2.0 to będę
> mógł do nich spokojnie system aktualizować czy może to będzie
> trudniejsze przedsięwzięcie?

Mysle, ze plynnosc bedzie polegala na tym, iz majac narzedzia 1.0 i
wczesniej zainstalowane rzeczy z 2.0 bedzie mozna zainstalowac/przebudowac
pozostale rzezczy z 2.0.

Natomiast nie sadze, zeby byly jakiekolwiek gwarancje, ze po rozpoczeciu
przejscia *cokolwiek* z 1.0 bedzie jeszcze dzialac (moze bedzie, ale bez
gwarancji).

  phone (48)(58) 347 14 61