co rsyncować

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 26 Lis 2002, 21:42:25 CET

On Tue, 26 Nov 2002, Michal Margula wrote:

> A tak jeszcze jedno pytanie - rozumiem, że przewidujemy płynne przejście
> z PLD-1.0 na PLD-2.0. Tzn zaczynają się pojawiać pakiety w 2.0 to będę
> mógł do nich spokojnie system aktualizować czy może to będzie
> trudniejsze przedsięwzięcie?

Oj nie wiem, 2.0 ma wejsc w kernel 2.5, glibce 2.3.x itp.
To napewno sie nie bedzie nadawac przez najblizsze pol roku co najmniej
so stawiania serwera. Chyba na poczatek trzeba bedzie dac do 2.0
WARNING! For advanced users only!.

I nie sadze by 1.0->2.0 bylo tak bardzo bezbolesne.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-