kernel? fdisk? hgw?

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Czw, 28 Lis 2002, 02:08:13 CET

On Wed, Nov 27, 2002 at 11:49:41AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Czy aby ten redhat nie chodzil na jaderku 2.4 ?
> 2.4 obsluguja rozne nowe "ficzery" w ext2, ktore na 2.2 nie przejda...
hm...
to było tak.
był redhat (6.cośtam na jajku 2.2.5 bodajże) i miał tam swoje / - jedna
wielka partycja.
reinstalacja pld na drugim dysku. wszystko ciągle działa.
fdisk /dev/hdb, wykasowanie tamtej partycji i założenie dwóch nowych w
jej miejsce - i od tego momentu jajko przestało partycje na tym dysku
widzieć. nie pomogło nawet dd if=/dev/zero of=/dev/hdb i ponowne
założenie partycji ;) zawsze tylko ten sam komunikat w klogu i koniec...

a dzisiaj sobie poradziłem. w sposób bardzo prozaiczny - ctrl-alt-del...
po restarcie jajko linuxa zaczęło znowu tamtą partycję widzieć...

>   Andrzej M. Krzysztofowicz               ankry w mif.pg.gda.pl
Andrzej