rpmbuild -bb gcc.spec - find_lang nie działa?

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Czw, 28 Lis 2002, 09:21:42 CET

hej
próbowałem właśnie zbudować gcc'a z cvs'u.
zrobiłem rpmbuild'a i skompilował, po czym na etapie pakowania napisał,
że internacionalized files not found.
wywaliłem ze speca find_langa i pochodne i poszło, ale wydaje mi się, że
to nie tak - co mam spieprzone?
$ rpm -qa | grep gettext
gettext-static-0.11.5-3
gettext-devel-0.11.5-3
gettext-0.11.5-3
gettext-autopoint-0.11.5-3
$ rpm -qa | grep rpm
rpm-devel-4.1-7
rpm-static-4.1-7
rpm-perlprov-4.1-7
rpm-lib-4.1-7
rpm-php-pearprov-4.1-7
rpm-pythonprov-4.1-7
rpm-4.1-7
rpm-build-tools-4.1-7
rpm-build-4.1-7
rpm-utils-4.1-7

co jeszcze mogę mieć źle?

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam