co rsyncować

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 27 Lis 2002, 08:59:40 CET

On Tue, 26 Nov 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Oj nie wiem, 2.0 ma wejsc w kernel 2.5,

To, że kloczek wspomniał _raz_ o wejściu od razu w 2.5 nie znaczy, że tak
będzie. Ja mam tak naprawdę mieszane uczucia co do tego pomysłu.
_teoretycznie_ to jest niezły pomysł, ale spowoduje nie-używalność PLD na
systemach produkcyjnych przez dłuższy czas...

Też tak sądzę...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...