co rsyncować

Marcin Wyszomierski floyd w neuronomy.pl
Śro, 27 Lis 2002, 08:35:16 CET

* Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> [2002-11-26 21:42:25 +0100]:

> Oj nie wiem, 2.0 ma wejsc w kernel 2.5, glibce 2.3.x itp.
> To napewno sie nie bedzie nadawac przez najblizsze pol roku co najmniej
> so stawiania serwera. Chyba na poczatek trzeba bedzie dac do 2.0
> WARNING! For advanced users only!.
>
> I nie sadze by 1.0->2.0 bylo tak bardzo bezbolesne.

Wiem, moze jestem upierdliwy, ale:

PLD 1.0		      stable
PLD x.x(1.4,2.0)      testing (?)
PLD x.x(2.0,3.0)      unstable (nest)

Sadze, ze mowienie odrazu o PLD 2.0 jest w tej chwili "nieokreslone",
zbyt odlegle. Rownie dobrze moze okazac sie, ze wczesniej wyjdzie
np. PLD 1.4, lub zmiany okarza sie tak duze, ze wyjdzie PLD
3.0. Oczywiscie wszystko wyjdzie w praniu, i do sekcji stable wejdzie
z sekcji testing. Chyba powinno cos sie pojawic pomiedzy stable, a
nest. Worek do ktorego wrzucane bylyby rzeczy dzialajace, ale
np. niesprawdzone pod wzgeldem bezpieczenstwa itd.

> M.

--|mw|