RFC: Zmiany w applnk.

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 27 Lis 2002, 12:16:18 CET

On Wed, Nov 27, 2002 at 12:32:37AM +0100, Piotr Szymanski wrote:
> Witajcie,
> W zwiazku z podzialem kde na pakiety, chcialem zaproponowac wprowadzenie
> nastepujacych zmianw  applnk:
> Do katalogu Scientific pragne dodac:
> - Languages: skupiajacy wszystkei programy zwiazane z nauka jezykow
> - Learning: skupiajacy programy zwiazane z przyspieszaniem/ullatwianiem nauki
> (np. flashkard)

IMHO Scientific/Languages bardziej kojarzy mi się z językami w sensie
matematycznym, podzbiorami alfabetów, złożonością obliczeniową etc
a nie językami naturalnymi... ale to może jakieś zobczenie :-)

Anyway nie ma gdzieś jakiegoś Education?

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h