RFC: Zmiany w applnk.

Śro, 27 Lis 2002, 12:41:05 CET

> IMHO Scientific/Languages bardziej kojarzy mi się z językami w sensie
> matematycznym, podzbiorami alfabetów, złożonością obliczeniową etc
> a nie językami naturalnymi... ale to może jakieś zobczenie :-)

Mi tez :)

> Anyway nie ma gdzieś jakiegoś Education?

Nic innego nie ma. Ale zmiana "Edutainment" na "Education" by (IMHO) ladnie
wygladala. Dyskutowac na pewno mozna tez o:
- pozostawieniu Education w glownym menu applnk / przeniesieniu np. do
  Utilities
- Dodaniu podmenu "Languages" (byc moze z nastepnym poziomem - poszczegolne
  jezyki)
- wrzuceniu do Education/,  Education/Languages, Education/Languages/<jezyk>/
  wiekszej ilosci programow

Gdzies w okolicach Scientific / Education widzialbym tez slowniki.

Bardzo mi sie tez nie podoba sztywne przypisanie programow do poszczegolnych
menu - mysle, ze niektore moglyby znajdowac sie w kilku miejscach. Ulatwi to
ich znalezienie. Przykladem moga byc tu edytory (nie wszystkie w Development/,
ale niektore i owszem; warto tez miec je gdzies wszystkie razem).
Jak? Dowiazania symboliczne? Kilka wpisow w desktopach GNOME2 ?

  phone (48)(58) 347 14 61