Propozycja zmian podkatalogu Scientific w applnk

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Czw, 28 Lis 2002, 23:29:23 CET

Roman Werpachowski (Wednesday 27 of November 2002 13:13):
> On Wed, 27 Nov 2002, Roman Werpachowski wrote:
> no i oczywiście Education, Education/Languages i co tam jeszcze było
> mówione.
I tu mam problem, czyli do Education dajemy to co humanistyczne, a do
scientific to co scisle tak? Czy tez do education dajemy to co jest dla
newbies, a do scientifc to co dla profesjonalistow?
Np. ploter kmathplot do scientific, a  kpercentage (do nauki procentow) do
education/math tak?
--
Piotr Szymanski