Propozycja zmian podkatalogu Scientific w applnk

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 29 Lis 2002, 08:58:04 CET

On Thu, Nov 28, 2002 at 11:29:23PM +0100, Piotr Szymanski wrote:
> Roman Werpachowski (Wednesday 27 of November 2002 13:13):
> I tu mam problem, czyli do Education dajemy to co humanistyczne, a do
> scientific to co scisle tak? Czy tez do education dajemy to co jest dla
> newbies, a do scientifc to co dla profesjonalistow?
> Np. ploter kmathplot do scientific, a  kpercentage (do nauki procentow) do
> education/math tak?

Obserwuję ten wątek i mam wrażenie, że niektórzy nie czują różnicy
pomiędzy "Education" i "Science", bo obie rzeczy tłumaczą sobie na
"Nauka". Ale pierwsze to jest w sensie "nauczania", a drugie "coś
dla naukowców". Więc dla mnie podział jest raczej jasny.
Engineering (głównie programy typu CAD/CAM) dał bym do jeszcze osobnej
grupy.

Nawet jeśli będzie program do nauki matematyki wyższej dla
"profesjonalistów", to to powinno wylądować w "Education".

Pozdrowienia,
	Jacek