rozdział X11R6

Sob, 30 Lis 2002, 00:18:31 CET

On Fri, 29 Nov 2002 undefine w aramin.one.pl wrote:

> można by po prostu zostawić /usr/X11R6 podobnie jak /usr/local -
> pozostałość z dawnych czasów.
> a pakiety stopniowo(do wydania 2.0) przenosić do /usr ;)
> Nie ma się sensu z tym spieszyć - i tak wiadomo że ac początkowo to
> będzie burdel totalny, ale warto byłoby się na coś takiego zdecydować...
> przecież nie ma i tak żadnego znaczenia czy program trzymamy w X11R6 czy
> też po prostu w /usr

Ano.
Wogóle przy początku zmian nad nad Ac IMHO wartoby też troche
podeliberować jednak nad zawatrtością Group w specach tak żeby miało to
większy sens dla instalatora.
Z Group w sumie jest troche głupio b z jednej strony musi być, a z
dtrugiej strony nie mammy dla tego czegos właściwie zastosowania (A IMHO
możnaby to zutylizować :).