rozdział X11R6

Sob, 30 Lis 2002, 13:25:54 CET

On Sat, 30 Nov 2002, Piotr Meyer wrote:

> Nie będziemy. HURD ma tak od dłuuuuuższego czasu.

Swoją drogą w Solku jest /bin -> /usr/bin. Chodzo o to, że są tu tylko w
zasadzie dwie grupy parogramów: te które są potzrebne przy starcie (/sbin)
i reszta. Rozdzielenie /bin i /usr/bin w Linuxach jest jednak nieco
sztuczne.
Swoją drogą ciewy jestem co się stanie z tym dowiązaniem w slku bo SunSoft
zapowidział kilkadziesiat dni temu że będzie starał się być zgodnym z LSB
w kolejnych wersjach Solka.

Może inaczej .. w czym jeszcze oprócz zarządzania wtyczkami bonobo
przeszkadza rozdzielenie /usr i /usr/X11R6 ?