PLD 1.0 -- skoordynujmy sie

Wto, 1 Paź 2002, 14:03:57 CEST

On Tue, 1 Oct 2002 honey w ep09.kernel.pl wrote:

> info szykuje juz od tygodnia.
> literowek nie poprawiam, bo nie mam PLD z monitorem i nie wiem, jak
> startuje :)
>
> W moim mailu byla tez prosba o niewrzucanie nowych wersji softu itp, tylko
> stworzenia 2.0 i tam wrzucanie tego wszystkiego. Tak, zeby 1.0 naprawde
> sie ustabilizowalo, a nie pojawialy sie prosby typu "nooo, jeszcze tylko
> ten malutki programik wyszedl w nowej wersji, przeciez nic sie nie stanie
> jak go dorzucimy" :)

Naprawdę sie ustabilizuje jak będą wprowadzane poprawki stabilizujące.
Mówiąc inaczje kojarzenie stabilizacji z brakiem zmian jest nieprawidłowe.
To tak po pierwsze :)

W tej chwili sytuacja jest taka, że to co jest trzeba niemal "porzucić" i
zacząć od robienia dużego bałaganu który będzie się wiązał z wprowadzaniem
czy to nowego kernela, gnome, czy pzreudowywanai wszystkiego w zupełnie
nowym otoczeniu. Poprostu dłużej nie mżna już się obracać w kręgu wersji
niektórych zasobów jakie stanowią trzon i utrzymują całosć w pewnej
formie. W tym sensie stabilizować stabilizuje się to już od dłuższego
czasu i *to* te elementy są decydujące i o nich powinna być mowa w anonsie
(także :).
Co do anonsu na razie przepuściłęm sobie to przez ispella i znalazłem
kilka literówk (z treścia się jeszcze nie zapoznałem :)

Jeszcze co do 1.0 to jak tylko zbuduje się crossming i kilka brakujących w
tej chwili kernel-* wygeneruje iso. Potem pójdzie info o tym tutaj.
Dopiero po tym jak powidźmuy dostaniemy że (std) trzy raporty o tym że iso
są gucio możżna myśleć o zamknięciu całości.