PLD 1.0 -- skoordynujmy sie

honey@ep09.kernel.pl honey w ep09.kernel.pl
Wto, 1 Paź 2002, 13:27:14 CEST

On Tue, 1 Oct 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Literówki mozesz usuwać i teraz. Informacje dla pracy mozesz takze
> szykować już teraz.

info szykuje juz od tygodnia.
literowek nie poprawiam, bo nie mam PLD z monitorem i nie wiem, jak
startuje :)

W moim mailu byla tez prosba o niewrzucanie nowych wersji softu itp, tylko
stworzenia 2.0 i tam wrzucanie tego wszystkiego. Tak, zeby 1.0 naprawde
sie ustabilizowalo, a nie pojawialy sie prosby typu "nooo, jeszcze tylko
ten malutki programik wyszedl w nowej wersji, przeciez nic sie nie stanie
jak go dorzucimy" :)

h.
--
http://7thGuard.net/