PLD 1.0 -- skoordynujmy sie

Lukasz Jachowicz honey w ep09.kernel.pl
Wto, 1 Paź 2002, 14:40:49 CEST

On Tue, 1 Oct 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Naprawdę sie ustabilizuje jak będą wprowadzane poprawki stabilizujące.
> Mówiąc inaczje kojarzenie stabilizacji z brakiem zmian jest nieprawidłowe.
> To tak po pierwsze :)
Jednak kojarzenie stabilizacji z wrzucaniem ciagle nowych wersji jest...
hmmm... rowniez nie na miejscu :)  Dlatego ciagle krzycze o 2.x :>  Zeby
tam juz mozna bylo robic, co sie chce, i zostawic 1.0 w spokoju...

> formie. W tym sensie stabilizować stabilizuje się to już od dłuższego
> czasu i *to* te elementy są decydujące i o nich powinna być mowa w anonsie
> (także :).
jest w Announce, tej nie-mojej wersji, ktora proponuje przerobic na
README, a takze wystawic na strone jako dokladny opis ostatniego PLD.
Announce rozsylane w swiat nie powinno zawierac tego typu informacji, sa
one potrzebne adminom, nie dziennikarzom czy ludziom ;)

> Co do anonsu na razie przepuściłęm sobie to przez ispella i znalazłem
> kilka literówk (z treścia się jeszcze nie zapoznałem :)
wrrr :P
A literowki to brak literki Alt-Z, ktorej niestety (aaa! pomocy!!!) nie
udalo mi sie do dzis zmusic do dzialania. A od czasu powstania announce
nie mialem za bardzo okazji poprawic go na w pelni dziajacej klawiaturze
:(

h.
--
http://7thGuard.net/