PLD 1.0 -- skoordynujmy sie

Śro, 2 Paź 2002, 14:18:02 CEST

On Wed, 2 Oct 2002, Jarosław Kamper wrote:
[..]
> Zaraz, z tego co ślędzę pld-devil, to 2.2.22-2 ma włączone VIA które stwarza
> problemy, a 2.2.22-3 jest to dobre, które ma VIA wyłączone. Dlaczego więc to
> złe trafia do Ra, a dobre chgwg? Czy się mylę?

Wszystko jest OK. Poprostu 2.2.22-2 które było pzredwczoraj miało już
komplet innych plików kernel-* w /test. by nie robić sobie dodtkowej
roboty z pzrebudowywaniem wszystkiego jeszcze raz po poprawkach dzimeigo
poprostu wykorzystałem to że nowy pakliet z kernelem był jeszcze w test i
cofnałem (tylko) samo rel do 2. Reszta zmian zwiazana z VIA jest w tym
własnie kernelu który juz został wyniesiony z test.