[MBT] new entry in pkg gdm "gdm uruchamiany z rc.d nie działa"

Śro, 2 Paź 2002, 02:57:41 CEST

On Wed, 2 Oct 2002 undefine w aramin.one.pl wrote:
[..]
> imho raczej odwrotnie.
> czyli local (jako część podnoszenia się systemu), gdm (graficzna konsola
> logowania), allowlogin (zezwolenie na logowanie się ziutków).

Powidź mi w takim razie jaki jest sens blokowania logowania na czas
uruchamiania xdm ?

> konieczne nie jest.
> jest jedną z możliwości.

I w tym miejscu można już skończyć.

> vt9? pierwsze słyszę aby coś takiego było u nas używane.

hmm .. no tak używam xdm :>
Włąnie sprawdziłęm jak to jest w przypadku gdm i nie jest ot załatwione.
Zapewne w przypadku kdm jest podobnie.
W przypadku xdm jest to załatwione przez /etc/X11/xdm/Xservers gdzie jest:

:0 local /usr/X11R6/bin/X vt9
                          ^^^
O i to jest byk właściwy który trzeba poprawić w gdm i zapewn kdm, a nie
dotykać rc-scripts :)
Wtedy bezie pwność że konkretny terminal jest używany przez xdm/kdm/gdm i
takze zawartość rc.local nie bezi mogła wpłynąć na to że gdm/kdm przez
przypadek uruchomiom się na z góry nie określonym vt (mnotka o tym żeby
nie yżywać vt9 mogłaby być takze w /etc/inittab i innych kawąłkach
dokumentacji).