SPECS: kdeadmin.spec (DEVEL) [adgor]

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 2 Paź 2002, 02:58:53 CEST

Dnia śro 2. of October 2002 01:52, Tomasz Kłoczko napisał:

> Ja miałbym jedna prośbę żeby nie odstawiać jednak fuszerki i nie zapominać
> o tym że coś znika bo znowu trzeba będzie się bawić w detektywa kombinując
> jakie to jeszcze Obsoletes trzeba dodać :> (do dzisiaj nie jest możliwe
> płynne przejscie z kde 2.x na 3.x :>)
(...)

KUser nie wyleciał - poukładałem paczki alfabetycznie. W tym pakiecie nawet
doszedł jeden program - kxconfig (badziewny). Tak z resztą jest w wiekszości
pakietów nowego kde. O ile teraz dobrze kojarzę, to tylko z kdeutils wyleciał
kpm.

BTW: Jak w takim wypadku powinno się stosować "Obsoletes" (do tej pory
myślałem, że "Obsoletes" ma zastosowanie, gdy paczka zmienia nazwę a wnosi to
samo lub prawie to samo) ?

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl