[MBT] new entry in pkg gdm "gdm uruchamiany z rc.d nie działa"

Śro, 2 Paź 2002, 09:17:01 CEST

On Wed, 2 Oct 2002 undefine w aramin.one.pl wrote:

> dlaczego niby?

Jeżeli nie będziesz potrafić odpowidzieć na pytanie dlaczgo niepowinien
to masz tym sdamym odpowieź na powyższe.
Ja nie potrafię znaleźć powodu dla którego musiałoby być ot zablokowane.

> nie powinien się system do końca podnieść a dopiero później wpuszczać
> użytkowników?

A w czym to miałoby przeszkadzać ? :)