[MBT] new entry in pkggdm "gdm uruchamiany z rc.d nie działa "

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 2 Paź 2002, 11:36:56 CEST

Dnia śro 2. of October 2002 09:17, Tomasz Kłoczko napisał:

> A w czym to miałoby przeszkadzać ? :)

UUUff... pogubiłem się chyba w tym wątku. W każdym razie rozumiem, że teraz
chodzi o to, co najpierw. Więc ja wrzucam trzy grosze:
Najpierw allowlogin a póżniej ?dm. Dlaczego?:
W sytuacji, gdy wchodze w tryb interaktywny, po pytaniu, czy uruchomić usługę
?dm i potwierdzeniu, system przechodzi w tryb graficzny. Chcę się zalogować i
... okazuje się, że nie mogę, ponieważ system czeka na potwierdzenie
odpalenia allowlogin, więc trzeba przejść na konsolę, potwierdzić, wrócić i
dopiero wtedy można się zalogować do ixów.  To jest niezbyt wygodne.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl