[MBT] new entry in pkg gdm "gdm uruchamiany z rc.d nie działa"

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Śro, 2 Paź 2002, 18:04:53 CEST

On Wed, Oct 02, 2002 at 09:17:01AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeżeli nie będziesz potrafić odpowidzieć na pytanie dlaczgo niepowinien
> to masz tym sdamym odpowieź na powyższe.
> Ja nie potrafię znaleźć powodu dla którego musiałoby być ot zablokowane.
po co wogóle coś takiego jak allowlogin wobec tego? może od razu po
uruchomieniu ssh wpuszczać użytkowników?

> A w czym to miałoby przeszkadzać ? :)
w tym że system nie jest jeszcze do końca podniesiony.
użytkownicy powinni wejść gdy system już w pełni działa.