instalacja na laptopie

Jarosław Kruk jareq w tkdami.net
Pią, 4 Paź 2002, 19:46:10 CEST

VItaM

Instalowałem dziś w pracy PLD na laptopie (instalacja przez sieć). I oto
są moje dwie uwagi.

1. Instalację rozpoczołem od zabootowanie z bootkietek PCMCIA. wybrałem
Instalację Basic (albo Base już nie pamietam ale instalacja obejmowała
144 pakiety). Wszystko zainstalowało się poprawnie. I gdy wydawało sie
że wszystko jest OK zostałem powalony na ziemię. Nie zainstalował się
pakiet kernel-pcmcia-cs. Wydaje mi się logicznym że jeżeli podczas
instalacji korzystam z bootkietek PCMCIA to obsługa PCMCIA powinna
zainstalować się w defaultoewej konfiguracji.

2. W rc-skryptach najpierw podnoszona jest sieć a dopiero później
obsługa PCMCIA. Ja mam kartę eternetową jako kartę PCMCIA więć
podnoszenie sieci nigdy nie zakończy poprawnie bo nie będzie możliwe
załadowanie modułu do kart sieciowej. Wydaje mi się że ładowanie PCMCIA
powinno odbywać się przed odpaleniem sieci.

pozdrawiam
--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w tkdami.net