instalacja na laptopie

Pią, 4 Paź 2002, 19:52:39 CEST

Jarosław Kruk <jareq w tkdami.net> writes:

> 2. W rc-skryptach najpierw podnoszona jest sieć a dopiero później
> obsługa PCMCIA. Ja mam kartę eternetową jako kartę PCMCIA więć
> podnoszenie sieci nigdy nie zakończy poprawnie bo nie będzie możliwe
> załadowanie modułu do kart sieciowej. Wydaje mi się że ładowanie PCMCIA
> powinno odbywać się przed odpaleniem sieci.
w momencie wykrycia sieciówki przez pcmcia odpalany jest skrypt
/etc/pcmcia/network z odpowiednimi opcjami powodujący
ifup sieciówka boot
co załatwia sprawę.

Jest to po to tak zrobione, żeby obsługiwać hot-plug.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux