SOURCES: gdm.conf (HEAD) [wrobell]

Sob, 5 Paź 2002, 16:05:58 CEST

On Sat, 5 Oct 2002, wrobell wrote:
[..]
> Podaj te powody.
>
> [...]

1) init robi inne rzeczy niż uszeregowane wywoływanie kolejnych skryptów,
   wywołuje wszystko hurtem według kolejniości w jakiej są wymienione w
   inittab (masz powód dlaczego gdm bez vt9 w konfiguracji zajmuje
   pierwsze VT po ostanim mingetty ..),
2) skryty spełniaja takze inne funkcje których w inittab nie zrealizujesz,
3) inittab ma możliwiość wykonywania ponownie programu o ile padnie jego
   wcześniej wywołana instancja, a o ile program sam najpierw wykonuje
   fortk(), a dopiero potem w potomku wykonuje oc tzreba, a rodzic martwi
   się o to żeby przynajmneij jeden potomek działał to nie ma koniecznosci
   używania wołanai vai init (tak własnie jest z "xdm --daemon" i innymi
   XDM).

[..]

> Poczytaj o flexible server w gdm-ie.
>
> W _domyślnej_ konfiguracji flexible server nie działa dzięki
> przypięciu gdm-a do vt9.

Czyli jest to jakiś ficzer gdm a nie ogólnie XDM.
Druga rzecz: czy flexible server musi być włączone domyślnie ?

Szukałem dok do FS ale to co jest nie mówi za duże co to jest.
Opisz jak to wygląda i w czym dokładnie przeszkadza przypięcie do
konkretnego VT X serwera startowanego przez gdm ?
Jeżeli jest to odpalanie od razu iluś X serwerów to wystarczyłoby żeby w
konfiguracji mozan było podać bazowe VT od którego gdm ma zaczynać
alokowanie .. i to by rozwiązało sprawę. Najlepiej jakby pilnował jeszcze
konkretnej puli VT nie próbujać wyskakiwać po za BaseVT + ilość X
serwetrów.

Tak czy inaczje alokowanie konkretnego a nie losowego VT będzie miało
znaczenie w kilku innych miescach (wystarczy że zabicie X setrweta
zbiegnie sie z zabivciem któregoś mingetty i zaraz po tym moze się okazać
że mingetty odpalił się tam gdzie był X serwer, a X serwer tam gdzie
poprzednio mingetty.