SOURCES: gdm.conf (HEAD) [wrobell]

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 5 Paź 2002, 20:23:50 CEST

On Sat, Oct 05, 2002 at 04:05:58PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 5 Oct 2002, wrobell wrote:
[...]
> [..]

> Czyli jest to jakiś ficzer gdm a nie ogólnie XDM.
Tak. I poprzez przywiązanie gdm-a do vt9, nie działa mi
ten bajer, a jest on bardzo fajny.

> Druga rzecz: czy flexible server musi być włączone domyślnie ?
Domyślnie powinien być wyłączony, IMHO.

> Szukałem dok do FS ale to co jest nie mówi za duże co to jest.
Odpalasz jednego gdm-a. Logujesz się.
Następnie idziesz oglądać TV, a przychodzi ktoś inny, kto
chce się zalogować w trybie graficznym.

Odpala flexiservera (/usr/X11R6/bin/gdmflexiserver lub odpowiednia
ikonka :-).

Na najbliższej wolnej konsoli odpala się nowy gdm. Można się zalogować.

W ten sposób kolejne X serwery są odpalane tylko wtedy, kiedy są
potrzebne.

> Opisz jak to wygląda i w czym dokładnie przeszkadza przypięcie do
> konkretnego VT X serwera startowanego przez gdm ?
Przypięcie gdm-a do konkretnego vt, powoduje, że kolejny flexiserver
odpala się na tym właśnie konkretnym vt (jakbyś odpalił dwie sesje
X-ow na jednym vt).

> Jeżeli jest to odpalanie od razu iluś X serwerów to wystarczyłoby żeby w
> konfiguracji mozan było podać bazowe VT od którego gdm ma zaczynać
> alokowanie .. i to by rozwiązało sprawę. Najlepiej jakby pilnował jeszcze
> konkretnej puli VT nie próbujać wyskakiwać po za BaseVT + ilość X
> serwetrów.
Nie. To jest odpalanie kolejnego X serwera - wtedy, gdy jest potrzebny.

    wrobell <wrobell w ite.pl>