SOURCES: gdm.conf (HEAD) [wrobell]

Sob, 5 Paź 2002, 16:10:25 CEST

On Sat, 5 Oct 2002, wrobell wrote:
[..]
> Inaczej.
>
> Podaj powód dla którego xdm powinien startować ze skryptu w /etc/rc.d/init.d/

Nie musi być koniecznie wykonywany z inittaba bo sam potrafi podniosić
kolejny X serwer o ile jeden skończy swoja działalność.
Wrzycenie tego do /etc/rc.d/init.d/ daje większą elastycznoś (wystarczy że
zainstalujesz XDM i na tym kończą się czynności .. nie musisz nic juz
grzebać w zadnych dodatkowych plikach jak choćby inittab który z punktu
widzenai SySV jest azarządzalny i w zwiazku z tym lepiej nie ładować tam
czegoś o ile nie jest to niezbędne).

Szkasz rozwiązanai konkretnego szczegółu z którym masz kłopot. Otóż IMHO
da się to pogodzić bez tego co proponujesz. Tzreba tylko troche poszukać
ja to zrealizować w ramach konwencji jaka preferujemy a nie na siłę
zmienaić coś co ma konsekwencje dla wielu innych elementów.