SOURCES: gdm.conf (HEAD) [wrobell]

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 5 Paź 2002, 20:14:05 CEST

On Sat, Oct 05, 2002 at 04:10:25PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 5 Oct 2002, wrobell wrote:
> [..]

> Nie musi być koniecznie wykonywany z inittaba bo sam potrafi podniosić
> kolejny X serwer o ile jeden skończy swoja działalność.
> Wrzycenie tego do /etc/rc.d/init.d/ daje większą elastycznoś (wystarczy że
> zainstalujesz XDM i na tym kończą się czynności .. nie musisz nic juz
> grzebać w zadnych dodatkowych plikach jak choćby inittab który z punktu
> widzenai SySV jest azarządzalny i w zwiazku z tym lepiej nie ładować tam
> czegoś o ile nie jest to niezbędne).
To jest Twoje podejście do sprawy. Ja wolę gdm-a odpalanego przez init-a.
Gdm jest na tyle elastyczny, że skrypt startowy nie jest potrzebny.

> Szkasz rozwiązanai konkretnego szczegółu z którym masz kłopot. Otóż IMHO
> da się to pogodzić bez tego co proponujesz. Tzreba tylko troche poszukać
> ja to zrealizować w ramach konwencji jaka preferujemy a nie na siłę
> zmienaić coś co ma konsekwencje dla wielu innych elementów.
Konwencji jaką preferujemy? Raczej konwencji, którą ty preferujesz.

Propozycje jakie podałem, mam nadzieję, zostaną rozpatrzone
przez maintainerów rc-scripts. Jeśli rc-scripts nie zostaną
zmienione, to skrypt startujący gdm-a zostanie przeniesiony
do odpowiedniego pakietu w imię możliwości wyboru użytkownika
(czyli jeśli potrzebuje, to sobie zainstaluje).

    wrobell <wrobell w ite.pl>