http://buildlogs.pld.org.pl

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pon, 7 Paź 2002, 16:40:48 CEST

> :)
>
> Jesli z pl_PL dziala, to wrzucaj gdzie chcesz. Mam nadzieje, ze kloczek
> pociagnie cala strukture drzewka z cvs-u na serwer...
Wlasnie o to sie martwie...
BTW o jakie liczebniki Ci chodzilo, bo zadnych nie widze i jak zrobic
detekcje jezyka - przegladarki przeroznie to wysylaje (porownywalem opere
i mozille), czy moze proste klikadelko z jezykami bez automagicznego
wykrywania? A moze po domenie - choc to troche glupie...

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \