http://buildlogs.pld.org.pl

Pon, 7 Paź 2002, 16:51:07 CEST

> Wlasnie o to sie martwie...
> BTW o jakie liczebniki Ci chodzilo, bo zadnych nie widze i jak zrobic

0 minut, 1 minuta, 2-4 minuty, 5 minut, ... godzin, ... dni

Po angielskiemu jest mniej kombinacji. A jak dodamy rosyjski, litewski - to
sie dopiero zrobi...

Ja zrobilem nieco inny kod php. Mysle , ze latwiej polskie zaimplementowac
po angielsku, niz odwrotnie. Masz inny pomysl ?

> detekcje jezyka - przegladarki przeroznie to wysylaje (porownywalem opere

A jak to jest na www.pld.org.pl ? Tak dial we wszystkim, czego probowalem.
Opery nie probowalem...

> i mozille), czy moze proste klikadelko z jezykami bez automagicznego
> wykrywania? A moze po domenie - choc to troche glupie...

... klikadelko - jak sie nie da inaczej. Domeny - glupie. Ja wole "en" :)

  phone (48)(58) 347 14 61