http://buildlogs.pld.org.pl

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pon, 7 Paź 2002, 17:05:36 CEST

> 0 minut, 1 minuta, 2-4 minuty, 5 minut, ... godzin, ... dni
O! faktycznie - nie pomyslalem...

> Po angielskiemu jest mniej kombinacji. A jak dodamy rosyjski, litewski - to
> sie dopiero zrobi...
Po rusku jest jeszcze gorzej niz u nas? Czytal kiedys o pozostalosciach
systemu dwudziestkowego we francuskim, ale zadnego z nich sie nie uczylem :)

> Ja zrobilem nieco inny kod php. Mysle , ze latwiej polskie zaimplementowac
> po angielsku, niz odwrotnie. Masz inny pomysl ?
Jezeli po rusku jest gorzej to moze w tym jezyku :)
Ale niestety jest juz po angielsku i nie chce mi sie zmieniac.
Oj, chyba bede musial jakies ify powstawiac...

> A jak to jest na www.pld.org.pl ? Tak dial we wszystkim, czego probowalem.
> Opery nie probowalem...
Twierdzisz, ze www.pld.org.pl jest po polsku? Jejku - rzeczywiscie...
Sprobuje rozbudowac o opere i dodam do BTS'a

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \