Last Call: co kto jeszcze ma do 1.0 ?

Pon, 7 Paź 2002, 23:35:43 CEST

Dopiero co skończyłem robotę z jaką interwencyjnie dzisiaj "na wczoraj"
niejako dostałem od szefostwa i jestem już tak wypruty, że na zamykanie
dzisiaj 1.0 nie mam już ani siły ani chęci. Zamierzam jeszcze przejrzeć
sec raporty z seruryty focus i zrbić to oc można zrobić. Na dzisiaj
powinno wystarczyć.

Zmian w repo było dzisiaj sporo i część pszła do przebudowanie. Niemniej
prośba o wskazanie o ile coś pominąłem z ostanich poprawek, a co powinno
pojść.