Last Call: co kto jeszcze ma do 1.0 ?

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Wto, 8 Paź 2002, 09:20:14 CEST

On Mon, Oct 07, 2002 at 11:35:43PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dopiero co skończyłem robotę z jaką interwencyjnie dzisiaj "na wczoraj"
> niejako dostałem od szefostwa i jestem już tak wypruty, że na zamykanie
> dzisiaj 1.0 nie mam już ani siły ani chęci. Zamierzam jeszcze przejrzeć
> sec raporty z seruryty focus i zrbić to oc można zrobić. Na dzisiaj
> powinno wystarczyć.
>
> Zmian w repo było dzisiaj sporo i część pszła do przebudowanie. Niemniej
> prośba o wskazanie o ile coś pominąłem z ostanich poprawek, a co powinno
> pojść.

Jest jeszcze problem, o którym pisałem w niedziele w liście pt. "skrypty
startujące inetdaemony". Sprawa dotyczy tak naprawdę skryptów
(pre|postun)install i objawia się przy instalacji nowego inetdaemona
gdy stary działa (patrz wspomniany lis). Miałem ochotę to poprawić,
ale nie wiem jakie parametry rpm przekazuje skrytptom (pre|postun)install,
o co właśnie pytałem w tamtym liście.

Sprawa nie jest pilna (bo przejścia typu inetd->rlinetd nie są częste),
ale też prosta do poprawienia. Jeżeli będzie wola to dzisiaj to zrobię.
Teraz wychodzę, ale będę z powrotem przed 13. Między 14 a 15 powinno być
poprawione i przetestowane - o ile odpowiecie wyczerpująca na niedzielny
list.

Pozdrawiam,
Radosław Kintzi

--