icewm - nie dziala

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Wto, 8 Paź 2002, 13:56:36 CEST

Cześć

Dnia 8 października 2002 (12:20:32) napisałeś:

>  sprawdz pliki icwma (menu itd) jesli masz wlasne sprobuj je na chwile przerzucic w inne miejsce, no i jeszcze mozesz wygenerowac nowe menu wmconfigiem

Tak zrobiłem z tymi w ~/.icewm, ale nie działało.
Dopiero po wywaleniu /etc/X11/icewm zaczęło chodzić
(skrypt nie przerzucał /etc/X11/icewm do ~/.icewm ).
Czyli wygląda na to, że i z oryginałami icewm nie działa.
Zauważyłem, że jeśli oprócz ~/.icewm/preferences jest jeszcze
jakiś innym plik to dupa - nie działa.

--
 KrzysiekS                            mailto:ks123 w interia.pl

Powitam z otwartymi ramionami! >>> http://link.interia.pl/f1661