icewm - nie dziala

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Wto, 8 Paź 2002, 20:14:32 CEST

W liście z wto, 08-10-2002, godz. 11:12, KrzysiekS pisze:
> ps. window maker i kde 3.xx (kde przy zamykaniu niektórych
>     aplikacji wyrzuca okienko o błedzie) działają

Czyli _NIE_ działają. SEGV przy zamykaniu KMail oznacza, że nie zapisuje
on ustawień. W tej chwili mnie KDE3 nie działa zbyt dobrze (właśnie SEGV
przy zakończeniu _większości_ aplikacji). Kolega z LAN zgłaszał, że
kinitd zżera ogromną ilość zasobów i wogóle działa badziewnie. Testuję
gnome i jest ślicznie.

Za późno już na to, ale imvho powinnyśmy wrócić do KDE2.
--
 [ FastViper w telkab.pl ]     [ http://www.stringi.com/viper/ ]
 [  Zanim mi odpowiesz, przeczytaj: http://rtfm.bsdzine.org  ]