libc, ld.so, termcap

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 8 Paź 2002, 19:25:30 CEST

Moze by tak jednak zbodowac to libc i ld.so i wrzucic do PLD-1.0 bo
ja istnieja na swiecei starocie ktore tego wymagaja. Podobnie /etc/termcap
by sie gdzies przydal bo kopiowane go co chwila z RH jest meczoce.

Ja wiem ze, to sa starocie ale PLD w zalozeniach mialo ulatwiac zycie
adminowi a nie utrudniac, a jak sie ma profesora ktory urzywa jakiegos
tam programu do rysowania co jest polinkowany z libc i wymaga termcapa
to ulatwianie mu zycia polega na tym ze sie dostarcza wyzej wymienione
pakiety a nie zmusza go do samodzielnej kompilacji.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.