libc, ld.so, termcap

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 8 Paź 2002, 20:11:40 CEST

On Tue, 8 Oct 2002, Lukas Dobrek wrote:

> Moze by tak jednak zbodowac to libc i ld.so i wrzucic do PLD-1.0 bo
> ja istnieja na swiecei starocie ktore tego wymagaja. Podobnie /etc/termcap
> by sie gdzies przydal bo kopiowane go co chwila z RH jest meczoce.
>
> Ja wiem ze, to sa starocie ale PLD w zalozeniach mialo ulatwiac zycie
> adminowi a nie utrudniac, a jak sie ma profesora ktory urzywa jakiegos
> tam programu do rysowania co jest polinkowany z libc i wymaga termcapa
> to ulatwianie mu zycia polega na tym ze sie dostarcza wyzej wymienione
> pakiety a nie zmusza go do samodzielnej kompilacji.

Z termcapem jest jeden klopot - czasem zle napisane autoconfy
jak go zobacza to chca go zamiast terminfo uzywac.
I chodzi o to, by nikomu sie takie cos nie przytrafiło.

A z libc.so.5 to hmmm.. kiedy to było? I ztcp to chyba ld.so
stare kolidowalo z tym z glibca.
I tak dobrze ze nie libc.so.4 (a.out), bo tego to juz chyba nasze
kernele nie obsluguja...

M.

PS. A nie ma przypadkiem nowszej wersji tego softu do rysowania?
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-