KDE3 - nie tylko u mnie nie działa

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Śro, 9 Paź 2002, 00:38:55 CEST

Panowie, sprawa jest poważna. Na pcol pojawił sie głos, że programy KDE
przy wyjściu się 'wieszają'. Konkretnie chodzi o to, że robią SEGV
podczas próby zamknięcia (to już moja obserwacja). Nie wiem co ten segv
powoduje ale mogę jeszcze raz zainstalować KDE3 i podesłać raporty.

Czyli nie jest tak, że tylko FastViperowi nie działa, bo on zawsze coś
spieprzy. Innym z kolei kdeinit zżera zasoby. Mnie dodatkowo knotify
robi segv i forkuje raz na sekundę (to miałem już w kde2). Błagam,
zobaczcie o co chodzi, bo ja sam nie wymyślę w czym _może_ być problem.

Może paczki z KDE3 były kompilowane na innym glibc niż jest w
dystrybucji ? A może był użyty inny kompilator niż na builderach ?
A może .... sam nie wiem co. A może Ci, którym działa nie mają już Ra,
tylko to nowsze ?

Zawsze lubiłem kde i nie tylko za wygląd. To było przywiązanie
wyniesione z Mandrake. Ci z Was którzy nie uważają, że 'pld tylko na
serwer', proszę - zareagujcie. Ja bardzo bym chciał, ale po prostu nie
umiem nic więcej niż ten list i podsyłanie raportów zrobić.
--
 [  FastViper @ telkab . pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]
UWAGA! Zmiana From:, proszê wyregulowaæ KF. Przepraszam za k³opot.