KDE3 - nie tylko u mnie nie działa

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Śro, 9 Paź 2002, 01:06:52 CEST

On Wed, Oct 09, 2002 at 12:38:55AM +0200, Marcin Wojtczuk wrote:
> Panowie, sprawa jest poważna. Na pcol pojawił sie głos, że programy KDE
> przy wyjściu się 'wieszają'. Konkretnie chodzi o to, że robią SEGV
Czy jest to głos odnośnie PLD, czy KDE wogóle?

> podczas próby zamknięcia (to już moja obserwacja). Nie wiem co ten segv
Wiesz, jak leci SEGV, to najlepiej byłoby przebudować KDE z symbolami
dla debuggera...

> powoduje ale mogę jeszcze raz zainstalować KDE3 i podesłać raporty.
>
> Czyli nie jest tak, że tylko FastViperowi nie działa, bo on zawsze coś
> spieprzy. Innym z kolei kdeinit zżera zasoby. Mnie dodatkowo knotify
;) Nie przejmuj się. Ja wczoraj tak przerżnąłem w Quake3 że Steff z UF
to przy mnie RooS ;) A zapewniam cię że nic tak nie boli jak wynik
-14:40 o drugiej w nocy.

> robi segv i forkuje raz na sekundę (to miałem już w kde2). Błagam,
> zobaczcie o co chodzi, bo ja sam nie wymyślę w czym _może_ być problem.
Podeślij więcej danych... nie obiecuję że się tym zajmę, bo siedzę w
gównie po uszy, ale bez tego nikt nie ma szans. Prawda jest taka, że nie
mając możliwości zreplikowania problemu trudno go rozwiązać :( Dlatego
jeśli tylko masz taką możliwość przebuduj przynajmniej kdelibs z
--define "debug 1" i spróbuj wygenerować backtrace.

> Może paczki z KDE3 były kompilowane na innym glibc niż jest w
> dystrybucji ? A może był użyty inny kompilator niż na builderach ?
No ale przecież wszystkim działa?

> A może .... sam nie wiem co. A może Ci, którym działa nie mają już Ra,
> tylko to nowsze ?
Czy w naszych pakietach jest informacja o tym z której gałęzi pochodzą?
Chociaż nie wydaje mi się żebym miał coś z poza Ra (modulo kernel).
Przynajmniej w domu.

> Zawsze lubiłem kde i nie tylko za wygląd. To było przywiązanie
> wyniesione z Mandrake. Ci z Was którzy nie uważają, że 'pld tylko na
> serwer', proszę - zareagujcie. Ja bardzo bym chciał, ale po prostu nie
> umiem nic więcej niż ten list i podsyłanie raportów zrobić.
A gdzie ta kreatywność, zaangażowanie i szybkie uczenie się o których
piszesz w CV? ;-P

> UWAGA! Zmiana From:, prosz?? wyregulowa?? KF. Przepraszam za k??opot.
> Najlepiej filtrowa?? po Msg-ID: .*fastviper.viper.lan>$
Te ,,??'' to celowo?
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--