libc, ld.so, termcap

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 9 Paź 2002, 12:39:07 CEST

On Tue, Oct 08, 2002 at 08:11:40PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Z termcapem jest jeden klopot - czasem zle napisane autoconfy
> jak go zobacza to chca go zamiast terminfo uzywac.
> I chodzi o to, by nikomu sie takie cos nie przytrafi?o.
To ja wiem ale ja nie zmusza nikogo do instalowania tego na builderach,
a poza tym to moze trza to zainstalowac i jak pisze Jakub wykorzystac
do sprawdzenia gdzie sa buraki.

> A z libc.so.5 to hmmm.. kiedy to by?o? I ztcp to chyba ld.so
> stare kolidowalo z tym z glibca.
> I tak dobrze ze nie libc.so.4 (a.out), bo tego to juz chyba nasze
> kernele nie obsluguja...
To blad.

> M.
>
> PS. A nie ma przypadkiem nowszej wersji tego softu do rysowania?
Nie ma. Ale to nawet nie o to chodzi.
--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.